Minggu, 24 September 2017

Het verhaal achter de ECHOGRAFIE foto van de dag een moeder die zo virale

ProArgi 9 Plus Synergy

 

Het verhaal achter de ECHOGRAFIE foto van de dag een moeder die zo virale

               

Jakarta, op het eerste gezicht, dit ECHOGRAFIE foto's te zien. Maar het verhaal haru erachter maken deze moeder worden ECHOGRAFIE foto's virale. Wat voor soort verhaal? Deze ECHOGRAFIE foto's zijn eigendom van de moeder Emily Christine genoemd, wanneer hun onderwerpen 8 weken leeftijd. Emily zegt, zij het een spannend wanneer hij een ECHOGRAFIE op dat moment zou doen. Echter, het feit dat andere zei. Dat foto ziet er anders uit dan wat een heleboel vrouwen vrienden die ik heb geüpload en ik ben op zoek op het internet is een kwestie van hoe de vorm van ECHOGRAFIE foto's wanneer de leeftijd van de inhoud van 8 weken. Ik zie niets omdat het blijkt dat, ik had net een miskraam een paar uur eerder, schreef Emily bij de foto die hij geüpload op zijn Facebook-pagina. ECHOGRAFIE technicus man en Emily probeerde te kalmeren van Emily. Maar hij was zeker dat er iets mis was met hem. Op dat moment, Emily, zei hij is bang om te huilen. Net als elke andere moeder, verwoest toen wist Emily dat ze onderging het verliezen van haar baby. De dokter heeft me niet laten gaan zonder enige waarschuwing van het. Alleen, hij niet vertellen alles wat er na de gebeurtenis gebeurt. Hij deed mij niet vertellen dat mijn lichaam heeft tijd nodig om 'schoon', hij vertelde niet me die ik heb om te zien mijn man is verdrietig, hij niet vertellen hoe vertel ik mijn moeder, ze niet vertel me hoe ik u laten weten anderen I 'm fine wanneer sau atidak prima , zei van Emily. Hoewel op dat moment de dokter uitgenodigd Emily huilde en verzekerde dat Emily was niet alleen, maar Emily voelde nog steeds alleen. Emily zegt waar miskraam is gemeenschappelijk en daadwerkelijk kan gebeuren. Echter, Emily nog steeds voelde alleen omdat niemand heeft daarover gesproken, omdat miskraam wordt nog steeds beschouwd als taboe. Mensen zouden kunnen denken waarom wil ik mijn verhaal te delen, maar ik doen om te helpen mijn proces van de gegevensterugwinning. Ik wilde alleen dit delen met andere vrouwen die hebben ervaren een miskraam en herinnerde eraan dat zij niet de eigenaar. Er is hoop na dit dat ons verdriet, Emily toegevoegd. Lees ook: geavanceerde ECHOGRAFIE 4 d, kan de conditie van de Foetus in de reële gebruiksomstandigheden TimeSejak geüpload op 17 januari, ECHOGRAFIE foto's van Emily Zie al wordt gedistribueerd door meer dan 34 duizend netizen. Zo veel als netisen 4,968 brengen ook zijn opmerkingen. Meeste netizen medeleven en zijn dankbaarheid overbrengen Emily want het om zijn ervaring te delen. Niet een paar anderen die delen van haar ervaring netizen terwijl miskraam. Verwante miskramen ervaren toekomstige moeders, familie psycholoog Anna Surti Ariani MPsi, psycholoog of Nina zegt huilen wanneer kan er een miskraam-oke. Want in principe negatieve emoties niet te worden opgeslagen, maar zijn uitgedrukt. Als een fles met water is vies, dan het water moet worden verwijderd eerst gevuld voordat schoon water. Voor familieleden en vrienden ooit verwacht zou wijzer zijn in het onderhouden van de aanstaande moeder, ook een toekomstige vader. Als u praten wilt, probeer neutraal woorden te gebruiken. Bijvoorbeeld 'Verloren' of 'nieuwheid ik toetreden tot verdriet'. Volgens Nina, niet zeggen ' later ook is er in plaats daarvan '. Dit komt doordat de foetus een persoon is en kan niet worden vervangen. Bovendien, zeg niet dat het percentage van zwangere vrouwen zal mislukken. Hoewel medisch de gegevens er, wanneer die zin wordt uitgesproken boeken iemands miskraam zal aanleiding geven tot een impressie van neerbuigend. Als door een kans die we ooit meegemaakt kan het vertellen je hebt gegeven uw zoon Eh naam nog? later onze kinderen kunnen ontmoeten en spelen met mijn tuh in de hemel '. Of zijn vader die was al daar, niet zijnde kundig voor zeggen toevallig ' later mijn vader kan het spelen van de zoon van gij ngajak ya '. Graag dat kan echt in sommige mensen maken hem meer rustig terwijl nog droevig, zei Nina. Lees ook: Vergeet niet dat de potentiële vaders ook moeten natuurlijke miskraam vrouw Post steun (rdn/omhoog)

 

ProArgi 9 Plus

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar